Linkbuilding jako nástroj SEO
Máte svůj podnikatelský web, nebo jen blog, n kterém o něčem píšete a přejete si, aby vyhledávače věnovali pozornost i vašim stránkám a zobrazovali je u začátku nalezených výsledků? Ano? Potom je tento nástroj z řady SEO optimalizace pro Váš web velmi důležitým prvkem. Je totiž nutné, budovat zpětné odkazy na důvěryhodných stránkách, čestným způsobem, který vyhledávače obodují a podle toho následně ukazují Vaše stránky ve výsledcích vyhledávání.
Jak tedy tuto činnost dělat? Jedním z typů je, najít si webové stránky se zaměřením stejným, či podobným jako je Vaše téma a napsat nabídku jeho správci, zda můžete zveřejnit u něho na stránkách svůj článek a za to zde jako svůj podpis zanechat odkaz na Vaše stránky. To může být záležitostí, která je vyřízená za několik minut, ale také může vyjednávání trvat i několik dní a dopadnout neúspěchem. Lidé se často dopouští základní chyby, kdy své zpětné odkazy zanechávají na webech či blogách, které nejsou příliš známé a mají jen několik málo čtenářů, proto působí pro vyhledávače nedůvěryhodně a místo získání bodů plusových k posunu vzhůru na vyhledávací pozici, docílíte pravého opaku. Tak pozor na to.
Další možností je zadat své stránky do existujících katalogů, kde v některých je tato možnost zdarma, v jiných je zpoplatněna.
Nejlepším řešením tohoto problému je nechat ho na odbornících, kteří vědí, co a jak, mají kontakty a podobně. Hlavně Vám zaručí vytvoření a získání kvalitních zpětných odkazů, které posunou Váš web ve vyhledávačích značně kupředu a vzhůru ke slávě a výborné viditelnosti.
Je na každém, jakou cestu si vybere, jestli cestu získávání vlastních zkušeností, dobrých i špatných, nebo zda nechá celou záležitost na odbornících, kteří mu úspěch zaručují, ale za mě, proč si věci komplikovat, když je lepší si je zjednodušovat.